8 modalități eficiente de a te promova pe canalele de social-media


În ultimii ani, rețelele de socializare au trecut de la a fi o idee nouă la o necesitate absolută pentru specialiștii în marketing. Din toate noile platforme de media marketing, platformele social-media au transformat cel mai bine marketingul traditional. Cu strategiile de marketing mai vechi, mesajele sunt transmise potențialilor clienți iar comunicarea era singura modalitate.

Pe rețelele de social-media, clienții și companiile pot interacționa direct. Ambele părți își pot pune reciproc întrebări, pot face schimb reciproc de conținut și pot lucra la formarea relațiilor. Noțiunile de bază ale marketingului pe rețelele de socializare pot fi intimidamnte, așa că iată opt sfaturi pentru promovarea eficientă a afacerii tale pe rețelele de socializare.

1. Alegerea platformei potrivite


Există o multitudine de platforme unde îți poți partaja conținutul. Numărul acestora crește în fiecare zi. Partajarea conținutului pe platformele potrivite este crucială pentru succesul tău.

Atunci când stabilești ce canale să utilizezi, ar trebui să iei în considerare clienții și tipul de afacere pe care o ai. Este important să creezi conturi pe platformele folosite de publicul țintă, astfel încât să se poată conecta cu ușurință cu tine. Efectuează câteva cercetări pentru a determina ce site-uri utilizează publicul tău, apoi folostește-le pe acestea.

De asemenea, ar trebui să iei in considerare ce platforme se potrivesc cel mai bine pentru produsele tale. Pentru o companie de producție video de exemplu, Youtube este alegerea evidentă.

2. Crează un calendar

Lupta pentru crearea de conținut în ultimul moment poate rezulta o calitate scazută. Lipsa de organizare poate duce la postări repetitive sau la o pauză în prezența ta pe unul dintre canalele folosite. Crearea de calendare de conținut social-media, poate ajuta la evitarea acestor greseli și poate duce la postări eficiente. Calendarele de conținut te ajută de asemenea, să creezi obiective și strategii pentru îndeplinirea acestora, de asemenea poți urmări progresul lor.

Pentru a crea un calendar de conținut, utilizează un calendar obișnuit pentru fiecare canal social-media și planifică postarile în avans, completate cu hashtaguri, link-ri, imagini și alt tip de conținut.

3. Încurajează Engagement-ul

Social-Media ar trebui, desigur să fie vorba despre partea sociala. Acest lucru nu se aplică numai celor ce folosesc platformele pentru distracție. Și intreprinderile ar trebuie să fie interactive. Pentru a profita de capacitatea rețelelor sociale trebuie să încurajezi Engagement-ul sau interacțiunea.

Posteaza conținutul pe care oamenii doresc să îl citească și încurajează-i să pună întrebări, să aprecieze, să reposteze și să comenteze la postarile tale. Cercetările publicului te poate ajuta să îți dai seama ce le-ar putea placea.

4. Nu promova excesiv

O capcană în care cad adesea afacerile este tratarea rețelelor de socializare prea mult ca pe o forma de publicitate obișnuită. Nu dorești să îți promovezi excesiv fiecare postare. Trebuie să creezi conținut pe care oamenii se vor bucura să îl vadă.

Promovarea este ok din când în când. Unii specialiști în marketing respectă regula unu-din șapte, care spune da pentru fiecare postare promovată direct, alte șase ar trebui să se bazeze pe conținut. În aceste alte șase postări, poți partaja articole, poți comenta la evenimente curente sau poți pune întrebări. Nu trebuie să eviți complet menționarea mărcii tale în aceste postări; doar ai grijă să nu încerci prea tare să „te vinzi”.

5. Postează conținut video

Conținutul vizual funcționează bine pe canalele de social-media. Conținutul video, în special, este ideal pentru atragerea atenției oamenilor, precum și pentru a transmite personalitate și pasiune.

Conținutul vizual se evidențiază pe masură ce oamenii parcurg fluxul social, astfel încât este cel mai probabil să-l vizualizeze și să interacționeze cu el. De asemenea, îți permite să spui mai mult decât într-o poastare tipică, fără a ocupa mult spațiu. Crează un clip interesant, bazat pe narațiune, pentru a obține cele mai bune reacții.

6. Abordează rapid problema

Să sperăm că vei primi în majoritatea timpului feedback pozitiv pe social-media. Ocazional, poți întânli pe cineva care este suparat, agresiv sau are de spus ceva negativ la adresa companiei tale.

Ar trebui să monitorizezi cu atenție menționările mărcii tale, astfe încât să poți vedea problemele înainte ca acestea să escaleze. Dacă observi o problemă, interacționează cu persoana repectivă cerându-ți scuze public, daca este necesar oferă ajutorul prentru a rezolva problema printr-un schimb direct de mesaje. În acest fel, persoanele care văd postările știu că ai raspuns, dar nu trebuie să vadă toate caracteristicile problemei.

7. Construiește o comunitate

În loc să încerci să obții cât mai multi adepți, concentrează-te pe găsirea clienților interesați, loiali și implicați. Este mai probabil ca aceste persoane să îți reposteze conținutul.

Atunci când construiești o comunitate în jurul brand-ului tău, persoanele din cadrul acestei comunități se vor angaja reciproc și te vor ajuta să promovezi conținutul. Poți încerca chiar să contactezi utilizatorii de social-media extrem de influenți și să le ceri să te ajute examinând un produs sau menționandu-te într-o postare.

8. Oferă valoare

Poate că cel mai important lucru pe care îl poți face pe social-media este să oferi valoare urmăritorilor tăi. Crează ceva pe care publicul tău îl va găsi util. Poate fi ceva care le spune ceva ce nu știau înainte, îi face să râda, să-i distreze sau orice altceva care este benefic într-un fel.

Acest aspect al canalelor de social-media, este ceea ce atrage clienții potriviți, către afacerea ta, îi face pe oameni să dorească să îți urmarească paginile și ajuta la raspandirea conținutului. Stăpânește acest lucru și vei fi cu un pas mai aproape de o campanie de marketing social-media de succes.

Cu aproape 3 miliarde de utilizatori activi, rețelele de social-media reprezintă o potențială mina de aur cu noi clienți și actuali clienți ce se întorc la afacerea ta. Crează o campanie social-media bună și vei putea să te conectezi cu unii dintre acei oameni și să dezvolți o bază de clienti activi.

Dacă ai nevoie de ajutor pentru campaniile tale sau pentru dezvoltarea canalelor de social-media vizitează secțiunea SERVICII de pe site-ul nostru.

Publicat de Alex T.

All the good stuff!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Creează-ți site-ul web cu WordPress.com
Începe
%d blogeri au apreciat: